- اعضاء هیأت علمی شاغل یا بازنشسته و اعضاء غیر هیأت علمی دانشگاه با مدرک کارشناسی و بالاتر میتوانند مبادرت به تدوین و اجرای طرح تحقیقاتی نمایند.
- دانشجویان و افرادی که در دانشگاه شاغل نیستند نمیتوانند به تنهایی مجری طرح تحقیقاتی باشند.
فرایند تصویب طرح های تحقیقاتی در مدیریت توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه به اختصار به شرح ذیل است :
1) ارسال طرح تحقیقاتی در قالب فرم پرسشنامه طرح تحقيقاتي دانشگاه (پروپوزال) توسط محقق در نرمافزار پژوهان در صفحه خانگي معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه به آدرس اينترنتي: http://research.mums.ac.ir به مدیریت توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه
2) ارسال پروپوزال به واحدهای زیر مجموعه مدیریت (اعم از مراکز تحقیقاتی، دانشکده ها و معاونت ها با توجه به محل تخصیص بودجه و عنوان پژوهش) جهت بررسی و تصویب
3) ارسال پروپوزال جهت بررسی در کمیته های بودجه و اخلاق* (در حال حاضر دانشکده پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی)
4) اعلام نظر شورای پژوهشی دانشکده ها/ مراکز تحقیقات/ معاونت ها به شورای پژوهشی دانشگاه
5) انعقاد قرارداد و پیگیری درخواست های مالی در مکاتبه با مجری
* مدیریت توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه، طرحهای تحقیقاتی فاقد بررسی در کمیتههای بودجه و اخلاق را در کمیتههای مذکور در حوزه ستاد معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه بررسی مینماید.
پاسخگویی به سوالات | کارشناس مربوطه | شماره تماس |
درصورت بروز خطا در سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان) | خانم مهندس مرادی | 051-38451521 |
کمیته اخلاق دانشگاه | خانم محمودی | 051-38433557 |
طرحهای پژوهشی | خانم عصمتی- خانم رحمتی | 051-38451521 |
پیگیری کاربرگ های درخواست هزینه های طرح های پژوهشی | آقای نژادهادی | 051-38453456 |
پرداخت هزینه های طرحهای پژوهشی | آقای شاد | 051-38451531 |
درصورتی که طرح تحقیقاتی جهت بررسی و تصویب در واحدهای زیرمجموعه مدیریت (اعم از مراکز تحقیقاتی، دانشکده ها و معاونت ها با توجه به محل تخصیص بودجه و عنوان پژوهش) بود، میتوانید با کارشناس واحد مربوطه تماس حاصل نمائید.