مدیریت توسعه و ارزیابی تحقیقات

فرآیند ارسال و تصویب طرح های تحقیقاتی

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
  • اعضاء هیأت علمی شاغل یا بازنشسته و اعضاء غیر هیأت علمی دانشگاه با مدرک کارشناسی و بالاتر می‏توانند مبادرت به تدوین و اجرای طرح تحقیقاتی نمایند.
  • دانشجویان و افرادی که در دانشگاه شاغل نیستند نمی‎توانند به تنهایی مجری طرح تحقیقاتی باشند.

فرایند تصویب طرح های تحقیقاتی در مدیریت توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه به اختصار به شرح ذیل است :

1)     ارسال طرح تحقیقاتی در قالب فرم پرسشنامه طرح تحقيقاتي دانشگاه (پروپوزال) توسط محقق در نرم‌افزار پژوهان در صفحه خانگي معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه به آدرس اينترنتي: http://research.mums.ac.ir به مدیریت توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه

2)     ارسال پروپوزال به واحدهای زیر مجموعه مدیریت (اعم از مراکز تحقیقاتی، دانشکده ها و معاونت ها با توجه به محل تخصیص بودجه و عنوان پژوهش) جهت بررسی و تصویب

3)     ارسال پروپوزال جهت بررسی در کمیته های بودجه و اخلاق* (در حال حاضر دانشکده پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی)

4)     اعلام نظر شورای پژوهشی دانشکده ها/ مراکز تحقیقات/ معاونت ها به شورای پژوهشی دانشگاه

5)     انعقاد قرارداد و پیگیری درخواست های مالی در مکاتبه با مجری

* مدیریت توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه، طرح‌های تحقیقاتی فاقد بررسی در کمیته‎های بودجه و اخلاق را در کمیته‌های مذکور در حوزه ستاد معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه بررسی می‌نماید.

پاسخگویی به سوالات کارشناس مربوطه  شماره تماس
درصورت بروز خطا در سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان) خانم مهندس مرادی 051-38451521
کمیته اخلاق دانشگاه خانم محمودی 051-38433557
 طرح‌های پژوهشی خانم عصمتی- خانم رحمتی 051-38451521
پیگیری کاربرگ های درخواست هزینه های طرح های پژوهشی آقای نژادهادی 051-38453456
پرداخت هزینه های طرح‌های پژوهشی آقای شاد 051-38451531

درصورتی که طرح تحقیقاتی جهت بررسی و تصویب در واحدهای زیرمجموعه مدیریت (اعم از مراکز تحقیقاتی، دانشکده ها و معاونت ها با توجه به محل تخصیص بودجه و عنوان پژوهش) بود، می‌توانید با کارشناس واحد مربوطه تماس حاصل نمائید.

Please publish modules in offcanvas position.