مدیریت توسعه و ارزیابی تحقیقات

کارشناسان مديريت توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 
پست الكترونيك:  
مدیریت توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
کارگروه منطقه ‎ای اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی دانشگاه: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

معاون مدير توسعه و ارزیابی تحقیقات: دکتر مهيار ميرحيدري

تلفن: 38452474- داخلی 218 

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظائف:

  • بررسي نامه هاي رسيده (شامل نامه‎هاي غيرالکترونيک و کارتابل الکترونيک) و اقدام مقتضي
  • نظارت بر کليه امور مرتبط با حوزه مديريت امور پژوهشي از جمله عملکرد کارشناسان
  • تعيين شرح وظائف و مسووليت‎هاي کارشناسان حوزه
  • ارائه راهکارها و پيشنهادها جهت ارتقاء عملکرد مديريت پژوهشي
  • تشکيل جلسات کميته کارشناسي بودجه طرح‎هاي تحقیقات دانشگاه و تهيه صورتجلسه کميته کارشناسي بودجه
  • تکميل اطلاعات يا تغيير اطلاعات در نرم افزار مديريت پژوهشي در هر مرحله از پيشرفت روند بررسي و تصويب بودجه طرح تحقيقاتي
  • تدوين شيوه نامه اختصاصي اعطاي گرنت، اعلام فراخوان و شناسايي افراد واجد شرايط، بررسي فرم‎هاي اعتبار پژوهشي اعضاء هيأت علمي و اعلام ميزان گرانت پژوهشي محاسبه شده
  • تدوين آيين نامه برقراري گرنت هاي ويژه براي مطالعات هدفمند
  • بررسي مستندات پژوهشي دانشجويان در انتخاب دانشجويان نمونه
  • پاسخ گويي به سوالات ارباب رجوع و راهنمايي ايشان در مواردي که پاسخ کارشناسان کمک کننده نباشد
  • شرکت در جلسات کمیته بودجه دانشکده ها و شوراي عالي مراکز تحقيقات (عندالزوم)
  • برگزاري کميته راهبردي مديريت امور پژوهشي با حضور کارشناسان حوزه و بررسي نقاط قوت و ضعف در عملکرد حوزه مربوطه
  • نظارت و ايجاد هماهنگي در استفاده از مرخصي‎هاي کوتاه مدت ساعتي يا روزانه
  • بررسي نيازهاي حوزه مديريت پژوهشي و پيگيري درخواست‎هاي حوزه
  • پيشنهاد اضافه کاري کارشناسان حوزه مديريت امور پژوهشي

 

مسئول دفتر مديريت توسعه و ارزیابی تحقیقات و کارشناس امور پژوهشی : مرجان اردكانيان

تلفن: 38433363 داخلی 142

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظائف:

  • تايپ نامه هاي تعيين شده از طرف مدير پژوهشي يا معاون مدير پژوهشي
  • بررسی نامه های اتوماسیون وارده و اقدام لازم پس از اخذ دستور
  • هماهنگي برنامه جلسات با تأييد مدير يا معاون مدير پژوهشي دانشگاه
  • تایید ثبت نام پژوهشگران در پژوهان
  • صدور شناسنامه های طرح های تحقیقاتی از پژوهان
  • روزآمد نمودن سایت مدیریت پژوهشی (تعامل مداوم با کليه کارشناسان مديريت پژوهشي و تصحيح اطلاعات غير روز آمد سايت، بازبيني سايت دانشگاه‌هاي ديگر و معرفي نحوه پردازش هاي مختلف اطلاعات آنها و ساير موارد سودمند) از جمله از منظر گزارش عملکرد ماهیانه شورای پژوهشی دانشگاه
  • امور مربوط به کارگروه پژوهشی کلان منطقه 9 (برگزاری جلسات مشترک و گزارش نتایج آن)

 

کارشناس فناوري اطلاعات (سايت و نرم افزار مديريت امور پژوهشي دانشگاه) : هاله مرادی

تلفن: 38451521

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظائف:

  •  مديريت بانک نرم افزاري پژوهان، راهنمايي و همکاري با ساير کارشناسان در نحوه اخذ گزارشات منتج از نرم افزار مديريت پژوهشي (متناسب با گزارشات درخواست شده) و دقت در حفظ داده‎هاي وارده
  • پیگیری به روز بودن فایل آموزشی قابل استفاده محققین در هر قسمت از فرایندها با کمک کارشناس ذیربط
  • پيگيري طراحي بانک داده و خريد نرم افزارهاي مرتبط همراه با فراخوان همکاري در بانک داده
  • رفع نواقص سخت افزاري و نرم افزاري معاونت پژوهش و فناوري

 

کارشناس امور پژوهشی (طرح های برون دانشگاهی، خطوط تحقیقاتی و گرنت های حمایتی) : فائزه عصمتی

تلفن: 38451521 داخلی 226

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظائف:

  • کارشناسي طرح‌هاي پژوهشي برون دانشگاهي: از جمله پيگيري تصويب پروپوزال در سازمان (از جمله اخذ مصوبه و مجوز کميته منطقه‌اي اخلاق و حراست دانشگاه) و تفاهم‌نامه با دانشگاه و ساير امور مرتبط (انتخاب ناظر، اخذ گزارش پيشرفت کار، انجام هماهنگي و مکاتبات مورد نياز مجري با سازمان‌ها، ادارات و صنايع مختلف (در صورت نياز به امضاء معاونت) جهت انجام بهتر طرح و اخذ گزارش نهايي، ارسال نامه پايان کار و تکميل اطلاعات يا تغيير اطلاعات در نرم‌افزار مديريت پژوهشي
  • امور مربوط به سامانه اعتبار پژوهشی در نرم‌افزار پژوهان و ارائه گزارش‌های مقطعی از وضعیت اعتبارات طرح‌های تحقیقاتی و گرنت (بویژه برای هیأت علمی جوان) در راستای اقدام استراتژیک "حمایت ویژه از اعضای هیئت علمی جوان"
  • صدور معرفینامه جهت طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشجویان سایر دانشگاه‌ها
  • امور مرتبط با درخواست محققین جهت تغییر در بودجه طرح‌های تحقیقاتی
  • صدور گواهي‌ها و تائيديه‌ها در صورت لزوم
  • گزارش عملکرد به شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) در صورت نیاز
  • تشکیل کارگروه تعیین لاین تحقیقاتی، ثبت لاین تحقیقاتی اعضاء هیأت علمی در سامانه پژوهان و بررسی و انطباق طرح‌های تحقیقاتی ارائه شده با لاین تحقیقاتی محققین

 

کارشناس امور پژوهشی (طرح‎هاي تحقیقاتی) : معصومه رحمتی

تلفن: 38451521 داخلی 226

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظائف:

  • کارشناسي طرح‎هاي تحقیقاتی مصوب شوراي پژوهشی دانشگاه
    • شامل درج موارد مرتبط در نرم افزار پژوهان، تعيين ناظر و خروجي هاي نرم‌افزار پژوهان
    • صدور مصوبه براي مجري و ناظر و عقد قرار داد طرح تحقیقاتی
    •  صدور مصوبه افزایش/ کاهش هزینه طرح تحقیقاتی و ارسال متمم قرارداد
    • صدور مصوبه انصراف از اجرای طرح تحقیقاتی و ارجاع محققین به حسابداری معاونت پژوهشی
    • بررسي صحت اطلاعات طرح تحقيقاتي وارده به نرم‌افزار پژوهان
    • اسکن شناسنامه طرح تحقیقاتی پس از ارسال قرارداد و ضمیمه نمودن در سامانه
  • امور مرتبط با درخواست محققین جهت تغییر ناظر طرح، تغییر مجری طرف قرارداد، حذف همکاران از طرح‌های تحقیقاتی 

 

کارشناس شورای پژوهشی و کارشناس ارزشیابی : سعیده احمدی سیماب

تلفن: 38451521 داخلی 226

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظائف:

  • امور مرتبط با شوراي پژوهشي دانشگاه (شامل اخذ پرونده هاي قابل ارائه به شوراي پژوهشي دانشگاه و دسته بندي آنها برحسب دانشکده‎ ها و بودجه، صدور دعوت نامه‎ ها، هماهنگي با دفتر معاونت پژوهشي از نظر مکان و زمان جلسات شوراي پژوهشي دانشگاه و پذيرايي، تنظيم پاورپوينت شورا و تنظيم صورت جلسات شورا) همراه با ابلاغ عضويت در شورا
  • امور مرتبط با ارزشابی معاونت پژوهشی از جمله ثبت به موقع اطلاعات لازم در سامانه ارزشیابی و پیگیری ثبت مستندات ضروری در ارزشیابی همچون طرح های اثر گذار و ......
  • امور مرتبط با حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ارائه گزارشات لازم

 

کارشناس ارزشیابی و پایش فعالیت های تحقیقاتی : مژگان داورپناه

تلفن: 38452475

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظائف:

  • مشارکت در مستندات مقالات مربوط به پزشک پژوهشگر و جذب هیأت علمی پژوهشی (اعم از پیمانی و ضریب کا) در راستای اقدام استراتژیک "بکارگیری کمک پژوهشگران توانمند" در همکاری با کارشناسان مرتبط
  • بررسی درخواست های حق التحقیق مقالات و اقدام در سامانه پژوهان
  • بررسی مستندات پژوهشی مربوط به جذب هیأت علمی در پاسخ به درخواست معاونت آموزشی

 

کارشناس ارزشیابی فعالیت های تحقیقاتی : مژده داورپناه

تلفن: 38452475

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظائف:

  • اخذ مقالات پژوهشی چاپ شده در ژورنالهاي معتبر از طریق سامانه هوشمند اسکوپوس و درج اطلاعات در نرم افزار پژوهان
  • بررسی مقالات رسیده در نرم افزار تحت وب پژوهان، تکمیل و درج اطلاعات در نرم افزار پژوهان
  • بررسی مقالات گذشته درج شده در پژوهان از نظر صحت داده ها
  • مشارکت در مستندات مقالات مربوط به پزشک پژوهشگر و جذب هیأت علمی پژوهشی (اعم از پیمانی و ضریب کا) در راستای اقدام استراتژیک "بکارگیری کمک پژوهشگران توانمند" در همکاری با کارشناسان مرتبط
  • مشارکت فعال در تدوین سیاست های مدیریت در شاخص های مرتبط با مقالات از جمله حق التشویق مقالات

 

کارشناس ثبت بیماری ها، کوهورت ها و پژوهش های کلان : پریسا رجایی

تلفن: 38437594 داخلی 227

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظائف:

  • امور مرتبط با رجيستري (ثبت بيماريها) شامل برگزاری جلسات کمیته رجیستری و الزامات مرتبط با آن، ارزيابي و نظارت بر اجراي برنامه های رجیستری، راه اندازي برنامه هاي جديد و حمايت از آنها همراه با پیگیری ایجاد بانک داده ها (نرم افزار دیجیت)
  • تشکیل کمیته راهبردی کوهورت و بیو بانک دانشگاه، اطلاع رسانی شیوه نامه و فراخوان استفاده از داده های موجود و ارائه گزارش عملکرد در راستای اقدام استراتژیک "تقویت و توسعه کوهورت، رجیستری، بیو بانک"

 

 کارشناس تخلفات پژوهشی : مژده محمودی

تلفن: 38433557 داخلی 236

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظائف:

  • آماده سازی پرونده های مرتبط با رسيدگي به تخلفات پژوهشي ارجاع شده و تشکيل جلسات کميته مذکور و سایر امور مرتبط با آن
  • ایجاد سیستم نظارتی بر طرح های کارآزمایی بالینی در دست اجرا و منتخب و صدور ابلاغ برای اعضاء هیأت علمی منطبق با دستورالعمل ها

 

کارشناس اخلاق در پژوهش : نجمه هلالی

تلفن: 38437594 داخلی 227

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظائف:

  1. برگزاری جلسات کارگروه اخلاق در پژوهش دانشگاه و کمیته غربالگری شامل:
  • صدور و بروز کردن ابلاغ اعضای کارگروه اخلاق در پژوهش دانشگاه
  • هماهنگی محل برگزاری و ارسال دعوتنامه به اعضا و دسترسی اعضای کارگروه به طرح ها در سامانه پژوهان
  • تهیه دستورکار جلسه (شامل بررسی اولیه طرح ها و اعلام رفع نقص و تکمیل مستندات طرح ها، ثبت طرح های جاری/ طرح های برون دانشگاهی/ بررسی مجدد/ مقالات و.. در فایل اکسل به همراه توضیحات کارگروه جهت مستند بودن و پایش بهتر هر طرح)
  • صدور شناسه اخلاق برای طرح های تایید شده دانشگاه/ برون دانشگاهی و مقالات کیس ریپورت در سامانه ملی اخلاق کشور و تکمیل مستندات مربوط به تصویب اخلاقی طرح در سامانه پژوهان
  • اعلام نظرات کارگروه به مجریان طرح ها جهت اصلاح علی الخصوص فرم رضایت آگاهانه و پرتکل ایمنی
  • ارسال برخی از طرح ها طبق نظر کارگروه به داور جهت داوری
  • تهیه صورتجلسات کارگروه
  1. توانمندسازی گروه های هدف در زمینه اخلاق در پژوهش:
  • برگزاری کارگاه های اخلاقی جهت توانمندسازی اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارشناسان کمیته ها و ناظران اخلاقی کارگروه شامل:

1. انتخاب موضوع کارگاه متناسب با موضوعات مهم اخلاق در پژوهش و اخلاق در انتشار، تخلفات پژوهشی، سوء رفتارهای پژوهشی، اخلاق در مطالعات حیوانی، 2.هماهنگی با مدرس کارگاه 3.اخذ مجوز برگزاری از کمیته اخلاق وزارت 4.اطلاع رسانی برگزاری کارگاه به گروه های هدف 5.هماهنگی مکان برگزاری حضوری/یا محیط برگزاری مجازی6. صدور گواهی شرکت در کارگاه برای شرکت کنندگان7.تهیه لیست شرکت کنندگان در کارگاه طبق فرمت و جداول مورد نیاز برای ارزشیابی سالانه دانشگاه و اخذ تاییدیه دبیر کارگروه اخلاق دانشگاه و ارسال مستندات برگزاری کارگاه به کارگروه وزارتی اخلاق

  • ارسال پیام های اخلاقی هفتگی به پژوهشگران شامل:
  • 1.بررسی چالش ها و آسیب های اخلاق در پژوهش و اخلاق در انتشار2. تهیه ایمیل اطلاع رسانی پیام
  1. استاندارد سازی پژوهش بر حیوانات آزمایشگاهی
  • اعتبار بخشی مراکز تکثیر، پرورش، نگهداری و استفاده از حیوانات آزمایشگاهی: گزارش بازدید از مراکز، گزارش موارد اصلاح شده براساس گزارش بازدید، نامه رسمی رئیس دانشگاه/ مبنی بر تایید اصلاحات انجام شده، ارسال گزارش به کارگروه وزارتی اخلاق
  • تعداد حمایت از طرح/پایان نامه های مرتبط با استفاده از روش های جایگزین حیوانات آزمایشگاهی
  1. اطلاع رسانی دستورالعمل ها و آیین نامه ها و نامه های ابلاغی کارگروه وزارتی به افراد و واحد های مربوطه و کمیته های اخلاق منطقه (دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی مشهد)
  2. صدور گواهی اخلاق لاتین/ فارسی طرح‌های تحقیقاتی برای مجریان طرح ها
  3. مکاتبه با سامانه IRCT در خصوص طرح های کارآزمایی بالنی گذشته نگر یا تغییر زمان نمونه گیری
  4. تهیه مستندات برنامه عملیاتی در حوزه اخلاق در پژوهش مطابق با راهنمای ابلاغی وزارت
  5. تهیه مستندات ارزشیابی کارگروه اخلاق در پژوهش دانشگاه مطابق با راهنمای ابلاغی وزارت

 

کارشناس امور پژوهشی (جذب و پایش نیروهای پشتیبان پژوهش) : زینب هوشیار

تلفن: 38452475

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظائف:

  • صدور گواهی های مرتبط با کارگاه های برگزار شده و سایر موارد مورد نظر مدیریت
  • امور مرتبط با پسا دکترای دانشگاهی
  • کلیه امور مربوط به جذب و پایش هیأت علمی پژوهشی، ضریب کای انجام تعهدات و سایر نیروهای پشتیبان پژوهش (پزشک پژوهشگر)
  • امور مرتبط با برگزاری همایش ها و کنگره های ملی و بین المللی، انجام مکاتبات مورد نیاز و هماهنگی جهت استفاده از نرم افزار ثبت نام همایش ها و مدیریت آن

 

کارشناس کارآزمایی های بالینی و توانمند سازی اعضاء هیأت علمی : نوید نکوئی شهری

تلفن: 38453456 داخلی 228

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظائف:

  • تشکیل جلسات کمیته کارآزمایی های بالینی دانشگاه و ارائه گزارش از ارزیابی نظارت بر کارآزمایی های بالینی مصوب
  • پیگیری تصويب واحدهای توسعه تحقيقات باليني در بیمارستانها و نظارت بر عملکرد واحدها و ارائه گزارش به مدیریت در راستای اقدام استراتژیک "تقویت واحدهای توسعه تحقیقات بالینی"
  • کلیه امور مربوط به توانمندسازی اعضاء هیأت علمی جدیدالورود و سایر کارگاه های پژوهشی مرتبط با مدیریت امور پژوهشی دانشگاه
  • امور مرتبط با کمیته اولویت ها و فراخوان طرح های سفارشی معاونت پژوهشی دانشگاه از جمله اطلاع رسانی و زمانبندي دريافت، بررسي و اعلام نظر؛ تنظيم صورتجلسات و اعلام طرح هاي برگزيده جهت اخذ پروپوزالهاي کامل، تشکيل جلسات کميته هاي طرح هاي اولويت دار، ابلاغ عضویت اعضاء کميته اولويت و غیره
  • امور مربوط به گزارشات مورد نیاز جهت اعلام در سايت مديريت پژوهشي دانشگاه

 

کارشناس سامانه برنامه عملیاتی، مقالات همایش ها، پست الکترونیک مدیریت و پرداخت های پژوهشی : احمد نژادهادی

تلفن: 38453456 داخلی 228

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شرح وظائف:

  • امور مرتبط به سامانه وزارتی برنامه عملیاتی مشترک دانشگاه ها شامل ثبت مستندات و ارتقاء درصد پیشرفت هر مورد، پیگیری اخذ گزارش مرتبط با کارشناسان جهت ثبت اطلاعات و اعلام وضعیت موجود به مدیریت
  • بررسی کدهای IRCT اعلام شده و ثبت آن ها در سامانه پژوهان
  • بررسی کاربرگ های درخواست هزینه طرح های تحقیقاتی و اقدام در سامانه پژوهان
  • امور مرتبط با درخواست محققین در تغییر در زمان اجرای طرح های تحقیقاتی
  • مديريت پست الکترونيک مديريت پژوهشي دانشگاه شامل دريافت و ارسال نامه هاي مديريت به ذينفعان
  • بررسی مستندات مقالات ارائه شده در همایش ها و اعلام نظر جهت تایید، عدم تایید یا ارجاع جهت اصلاح
  • ثبت جشنواره های دانشگاه در سامانه پژوهان با هماهنگی معاون مدیر پژوهشی

 

Please publish modules in offcanvas position.